مقررات و فرآیند جدید تجدید نظر به نمره دانشجو از نیمسال اول 95-94

عطف به نامه شماره 44103/94/م مورخه 18/09/94 دانشگاه جامع علمی کاربردی، از زمان ابلاغ این دستورالعمل تمامی فرایندهای مربوط به تجدید نظر نمرات براساس دستورالعمل ذیل ، لازم الاجرا خواهد بود.
متن فرآیند تجدید نظر به نمرات توسط دانشجویان از نیمسال اول 95-94:
دانشجویی که تقاضای تجدید نظر برای نمره درس داشته باشد،میتواند بلافاصله بعد از اعلام نمره حداکثر تا 2 روزکاری، فرم درخواست تجدید نظر در نمره امتحانی را از کارشناس آموزش دریافت نموده و بعد از پر کردن فرم مربوطه به دبیرخانه شورای آموزشی مرکز تحویل دهد.شورای آموزشی مرکز به صورت کتبی توضیحات در خصوص درخواست تجدید نظر در نمره را از مدرس اخذ نماید.سپس گزارش مدرس در جلسه شورای آموزشی مرکز مطرح و در صورت مخالفت با درخواست ، رییس شورای آموزشی مرکز رد درخواست تجدیدنظر در سیستم ثبت نموده و در صورت تایید شورای مرکز ، گزارش کتبی به انضمام پاسخنامه مربوطه را به شورای آموزشی

 و کمیسیون بررسی موارد خاص استان ارسال نموده و شورای آموزشی استان نیز موضوع را بررسی نموده و در صورت رد درخواست موضوع توسط معاون آموزشی واحد استانی در سامانه سجاد ثبت شده و در صورت تایید پرونده ، جهت تعیین تکلیف در خصوص تجدیدنظر در نمره درخواستی به دبیرخانه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه ارسال میگردد. دبیرخانه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه طی مدت 4 روز موضوع را بررسی و در جلسه کمیته تخصصی شورای آموزشی مطرح و تصمیم گیری مینماید.
-        سهل انگاری یا عدم دقت مدرس در تصحیح اوراق امتحانی و ثبت نمره ، پس از تایید کمیته تخصصی منتخب شورای تخصصی آموزشی دانشگاه جهت درج در پرونده مدرسی و اقدام مقتضی بر اساس ضوابط و مقررات موضوعه به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال می گردد.

-        تغییر نمره در دانشگاه بعد از فرایند تجدید نظر مطلقا ممنوع است.