پيام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد

 

پيام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد
 

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحيم

اِنَّما یَخشَی اللهَ مِن عِبادهِ العُلَماءُ...(فاطر/28)
مقام خشیت الهی مخصوص بندگان دانشمند خداست .

 

هم اکنون که رایحه مهر فرا می رسد و سال تحصیلی جدید آغاز می گردد بار دیگر قدوم مدرسان و دانشجویان نظام آموزش مهارتی را در تنها دانشگاه نسل سوم کشور گرامی داشته و به دانشجویان جدیدالورود خیر مقدم عرض می-نمایم.

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که از دل صنعت، کشاورزی، هنر و خدمات اجتماعی بیرون آمده است، و  براساس نیاز روز بازار کار، اقدام به تربیت نیروی ماهر و توانمند می نماید. این دانشگاه در راستای کسب مهارت دانشجویان و دانش‌بنیان کردن اقتصاد گام برمی دارد، و هدف آن، تجاری‌سازی علم در جامعه و تبدیل دانش به ثروت می¬باشد تا هر فرد ضمن ایفای نقش در تولید ناخالص ملی، در گسترش اشتغال کشور نیز سهم مفید و مؤثر داشته باشد.

اولويت دادن به علم و فنّاوري، پاسخ علمی به نيازهای روز بازار کار، حضور مؤثر در عرصه های بين المللی، تكميل چرخة دانش و مهارت، تحّول نظام آموزش عالی مهارتی و تبديل گفتمان علمي به گفتمان علمی- مهارتی از جهت-گيري ها و سیاست های كلي ما در اين دانشگاه است.
 

امروز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و تأکید دولت تدبیر و امید بر کارآفرینی، خوشبختانه مهارت آموزی در كشور از جايگاه ممتازي برخوردار است. براي ما جای بسی افتخار دارد كه با حضور دانشجویان مهارت جو و مدرسان مهارت آموز بتوانیم در تحقق این اهداف گامهای مؤثری برداریم. تا ان شاءالله در آینده ای نه چندان دور شاهد تحقق شعار «هر ایرانی یک مهارت» باشیم که خواست واقعی دولت و ملت است.

در خاتمه ضمن قدرداني از خدمات و تلاش هاي مدرسان، پژوهشگران، نخبگان و دانشجويان نظام آموزش عالی مهارتی کشور، لازم مي دانم در هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره ايثارگري ها و رشادت هاي رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس گرامي داشته و از خداوند بزرگ مسألت می نمایم تا امسال را برای مجموعة دانشگاه کارآفرین، سالی همراه با موفقیت های چشمگیر در عرصه های علم، فنآوری و مهارت آموزی قرار دهد. ان شاء الله

محمد اخباری

شعار سال1395

مجموعه قوانین و مقررات جدید آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

سایت ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر تبریز

شماره تلفنهای مرکز  :

 2840900  -  2842239   -  2842238  -  2842236  ( 0411 )

شماره فکس مرکز  : 2842237  -0411

خط ویژه امور هماهنگی جهت پاسخ گویی به دانشجویان و اساتید:

 09148864317  

شماره پیامک سیستم اتوماسیون آموزشی نماد :

09639395038